Известие

Collapse
No announcement yet.

странен проблем с перките на радятора

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • странен проблем с перките на радятора

    Проблема е че след като изгася колата остават да работят...и изтощават акумулатора
    дайте идей смених датчика с нов известно време не го правеше сега пак почна
    прави ми впечатление че преди цъкаше реле а сега като се пуснат не чъка нищо...
    първа степен да е през реле и резистора? а втора директно за да не прегрее колата...
    Alfa 145 1.3 Boxer 96', Alfa GTV 2.0 16V 96'

  • #2
    Първоначално публикувано от alfonco147GTA Покажи съобщение
    а втора директно за да не прегрее колата...
    Тое ще трябва да го доуточним. Боднали сте някъде на + кабелчето на вентилаторът ли?
    Арфа Ромео 146 1.6 боксер

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от ivan dimitrov Покажи съобщение
      Тое ще трябва да го доуточним. Боднали сте някъде на + кабелчето на вентилаторът ли?
      колата е с климатик никой не е пипал + колега....
      Alfa 145 1.3 Boxer 96', Alfa GTV 2.0 16V 96'

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от alfonco147GTA Покажи съобщение
        колата е с климатик никой не е пипал + колега....
        Първоначално публикувано от alfonco147GTA Покажи съобщение
        П
        първа степен да е през реле и резистора? а втора директно за да не прегрее колата...
        В такъв случай, приемам и двете изречения като въпроси.

        Отговорът е - да първа е през реле и резистор, втора през реле директно към вентилатора. Това че скоро е сменян датчикът, не гарантира че не се е повредил отново. Откачате кабелът към датчикът на радиатора и ако вентилаторът спре да се врътка, отново го менкате. Ако не спира, ще търсим реле ли е залепнало, или има късо някъде.

        п.п. тъй като пишете в тоя раздел, съм приел че става въпрос за боксера от подписа.
        Арфа Ромео 146 1.6 боксер

        Comment

        Working...
        X